توکلی لاهیجانی با تاکید بر اینکه خودروی اقتصادی باید به سبد محصولات خودروسازان اضافه شود، گفت: یکی از ضعفهای صنعت خودرو، نبود خودروهای اقتصادی در سبد محصولات تولیدی است.
او گفت: از زمانی که پراید از رده خارج شد، خودروی جایگزینی برای آن تولید نشده است. این نقص چندین ساله در سبد محصولات خودروسازان داخلی، در سال جاری رفع شده و یک خودروی اقتصادی در اواخر سال تولید و روانه بازار خواهد شد.
مدیرکل صنایع خودروی وزارت صمت ادامه داد: صنعت خودروی ایران با اتکا به فعالیتهای دانشبنیان و توسعه محصولات بومی و دستیابی به مقیاس اقتصادی تولید، قابلیت رقابت در بازارهای جهانی را دارد.
توکلی لاهیجانی گفت: برپایه قابلیتهای جوانان این مرز و بوم میتوان بر موانع غلبه کرد و صنعت خودرو یکی از منابع خلق اقتدار اقتصادی در گام دوم انقلاب اسلامی خواهد بود.
مدیرکل صنایع خودرو وزارت صمت گفت: امسال برنامه تولید بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار دستگاه است و تاکنون ثبت سفارش ۱۰۰هزار دستگاه خودرو برای واردات انجامشده است.
پراید مگه اقتصادیه؟
هرچی بی کیفیت تر یعنی اقتصادی تر؟
موتور پراید رفته زیر کاپوت پراید 151، تیبا، تیبا 2،انوع کوییک، انواع ساینا، انواع شاهین
الان کدامشان اقتصادی هستند!!؟
جایگزین پراید
تیبا
کوییک
ساینا
شاهین
از یک موتور پراید 50 مدل خودرو مونتاژ شد
میشه بفرمایید دقیقاً کدومش الان اقتصادیه!؟
دقت کردین شرکت های کره ای که یک زمانی ایران بودند از اینا درس گرفتند!؟
همین گوشی های سامسونگ از یک مدل 20 تا زیر مجموعه تولید می کنند
در حالیکه مدل ۲۰۲۳ داچیا با قیمت خوب برا واردات در دسترسه
دوباره وعده های پوچ و توخالی شروع شد وعده ندن روزشون شب نمیشه
۱/۷۰۰ پس میخوان تولید کنین ؟
همونو اقتصادی میکردین ولی نمیکنین میدونین چرا
چهارتا سپر و چراغ تعویض و به اسم جدید با قیمت جدید میدیم
مردم اینارو حفظ شدن
مانع مونتاژ بنجل چینی و گرفتن ارز ۲۸/۵۰۰ مملکت تا بهمن ۱۴۰۱ بود
ولی قبلش سه ماه درمیون میبردن بالا و با دلار ۶۰ تا ۷۰ حساب میکردن و سردمدار تورم بودند
تشریف ببرید روپیه بدین وارد کنین اینجا ۳۵۰ میشینه تعرفه ۵ درصد و سود ۱۰ درصد بگیرین میشه ۴۵۰
مسلما از ساینا و کوئیک و ۲۰۷ ودنا و رانا ... بهتره
۴ مدل هیوندای اکستر ، نیسان سانی ، کیا پیکانتو ، کیا پگاس و سوزوکی دیزایر کل مشکلات مردم حل میکنه به شرط نبستن تعرفه به نفع مفت خورها
سبد پر پراید نمیخواهیم
گرچه گریه داره ، سی سال عامدانه با همین جملات دهن پر کن پوچ و ابراز نگرانی از بیکاری کارگر با بسته شدن فرغون سازی ملت عاصی کردین
اینجا سی سال در واردات سالم بستن انواع امتیاز به اینها دادن و یدونه خودرو با قابلیت صادرات نتونستن بسازن
و صبح تا شبدر حال ادعا و بلوف هستند
اپشن های خودروهای ایرانی رو میخواهند کمکنند تا به صرفه تر بشه
فرغون بدهند به قیمت ماشین لوکس خارجی
لعنت بر دزدکی وطنی و مسئولین حامی مافیای کثیف
بازار آزاد و رقابتی باعث کاهش قیمت میشه!
انشاء الله که مثل پراید ارابه مرگ نباشد.
با وزن ۸۰۰ کیلویی
ارابه مرگ بدتر از پراید اونم با قیمت ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون !!!!
اونوقت میبیند که همین محصولات سایپا و ایران خودرو هم بسیار پایین تر میاییند.
راه و روش اشتباهی رو پیش گرفتید(فکر کنم به غیر از راه منافع دولت و مافیا خودرو به خطر می افته)
خدا همه ما منجمله این ظالمین رو هدایت به راه راست کنه.
چرا وضعیت خودرو بررسی نمی شود، چرا خودروی دنا پلاسی که اردیبهشت سال گذشته ۲۴۰ میلیون مشتری نداشت الان به حدود ۸۰۰ میلیون یعنی ۴ برابر رسیده است؟ چرا هیچ کس از رئیس جمهور ورئیس مجلس سوال نمی کند؟ وضعیت واردات خودرو به کجا رسید؟
یه جمله شرطی هست که خب محقق نشده الان و شایدم نشه هیچوقت اما نگفته که قابل رقابته
چرا با این وعده های خنده دارتون خاطر مردم رو مکدر تر از این که هست می کنید
ما را به خیر شما امید نیست
بگویید:
پراید سابق با نام و شکل و شمایل جدید .
با چندین برابر قیمت قبلی پراید .
فقط قسمت بار وانت پراید تهوع آوره که آدمو یاد سه چرخ های هندوستان و پاکستان و افغانستان میندازه
گلگیر و چراغ عوض میکنن