نماینده وزیر علوم در شورای مرکزی سازمان نظام روان شناسی گفت: ۲۷ مرداد انتخابات سازمان نظام روان شناسی و مشاوره برگزار می‌شود.

ابراهیم نعیمی نماینده وزیر علوم در شورای مرکزی سازمان نظام روان شناسی و مشاوره در نشست خبری پنجمین دوران انتخابات سازمان نظام روان شناسی و مشاوره گفت: آخرین انتخابات نظام روان شناسی مربوط به حدود سه سال قبل است. 

به گفته وی از سال ۹۹ انتخابات سازمان نظام روان شناسی و مشاوره برگزار نشده است و این سازمان بدون گردش نخبگان در اختیار افرادی خاص قرار داشته است. 

او افزود: اواخر سال گذشته درخواست‌های مکرری به سازمان‌های متعددی داشته تا انتخابات را برگزار کنند. 

او بیان کرد: در دولت سیزدهم آیین نامه نحوه برگزاری و نظارت بر انتخابات را مصوبه و دولت پیگیری اجرای آیین نامه و برگزاری انتخابات نظام روان شناسی است. 

او گفت: برگزاری انتخابات سازمان نظام روان شناسی و مشاوره در روز جمعه ۲۷ مرداد سال جاری خواهد بود. 

او بیان کرد: طبق آیین نامه مصوب هیئت دولت بر اساس اجرای انتخابات نظام روان شناسی بر عهده وزیر علوم است و زمان بندی روشنی تا روز انتخابات تدوین شده است.

سلیمی دبیر اجرایی انتخابات نظام روان شناسی گفت: به دلیل سنگ اندازی‌هایی انتخابات نظام روان شناسی برگزار نشده و نخبگان نتوانسته در این حوزه ورود کنند. 

به گفته وی درخواست معرفی نماینده سازمان نظام روان شناسی را داده که این کار انجام شده است. لگاراده قوی و جدی برای برگزاری جامع و با حضور حداکثری افراد به خوبی وجود ندارد.

برچسب ها: روان شناسی ، مشاور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار