دوره یک‌روزه تربیت مربیان فرهنگی با حضور مربیانی از سراسر استان کرمان در شهر سرچشمه رفسنجان برگزار شد.

مراسم افتتاحیه دوره تربیت مربیان فرهنگی با حضور شریفیان نماینده دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، رضایی فرماندار رفسنجان، نماینده مردم رفسنجان، رئیس اداره ورزش و جوانان، مدیر روابط‌عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، رئیس تربیت‌بدنی کارکنان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و مربیان ورزشی از سراسر استان کرمان در محل سینما آزادی شهرسرچشمه برگزار شد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس در این مراسم گفت: انسان برخلاف همه مخلوقات دو بعدی و دو ساحتی است، هم جسم و هم روح دارد و این دو خوراک متفاوتی دارند.

حجت‌الاسلام حسین جلالی افزود: آن‌چه مهم است تعامل این دو است و جسم بر روان اثر می‌گذارد و یکی از رفتار‌هایی که بر این دو تاثیر می‌گذارد، ورزش است.

او تصریح کرد: ورزش می‌تواند با اثرگذاری به جسم، روح را تقویت کند و هم با نشاط روح، جسم را سالم کند.

حجت‌الاسلام حسین جلالی بیان داشت: امروز بر اساس توصیه متخصصان تغذیه، ورزش می‌تواند انرژی متراکم در بدن انسان را تخلیه کند؛ بنابراین سلامت ما در پرتو ورزش است و اهتمام بیشتری باید به این امر داشته باشیم.

حسین رضایی فرماندار رفسنجان نیز در این برنامه گفت: ظرفیت‌های بزرگی در استان کرمان وجود دارد؛ اما با این وجود وضعیت ورزش استان خیلی رضایت‌بخش نیست.

او افزود: ذهن باز باید در استان باشد و باید برای ورزش اتاق فکر داشته باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رفسنجان نیز با قدردانی از مجموعه مس سرچشمه به واسطه همراهی و همکاری برای میزبانی از این دوره، اظهار کرد: این دوره از مربیانی که از سراسر استان معرفی شده‌اند، شرکت کرده‌اند و شهر سرچشمه بیشترین مربیان را در این دوره دارد و ۴ درس از سوی اساتید ارائه می‌شود.

 

به شرکت‌کنندگان این دوره یک‌روزه، گواهی معتبر از وزارت ورزش و جوانان اعطا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.