اتاق بازرگانی اصفهان واسطه میان تولید کنندگان اصفهانی و پاکستانی

اتاق بازرگانی اصفهان میان تولیدکنندگان و بازرگانان اصفهانی و پاکستانی نقش واسط ایفا می‌کند.

رئیس اتاق بازرگانی شهر کویته ایالت بلوچستان پاکستان در دیدار با امیر کشانی رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به وجود صنایع مختلف در اصفهان گفت: در بازدیدی که از نمایشگاه ایران اکسپو داشتیم شاهد توانمندی‌های فراوان صنعتی و صادراتی ایران بودیم.
سردار محمد اقبال خلجی افزود: همواره درباره وضعیت صنعت اصفهان و رتبه ممتاز تولیدات آن در ایران شنیده بودیم و تمایل داریم ارتباط موثری با تولیدکنندگان و تجار اصفهانی برقرار کنیم.
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به عضویت ۳ هزار فعال اقتصادی در این اتاق گفت: اعضای اتاق بازرگانی اصفهان هر کالایی که مردم پاکستان نیاز داشته باشند را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید می‌کنند و آمادگی داریم فهرست کالا‌های موردنیاز ایالت بلوچستان را به اطلاع شرکت‌ها و اعضای اتاق اصفهان برسانیم.
محمدرضا گل احمد با اشاره به به ظرفیت بالای اصفهان در حوزه توریسم سلامت افزود: اصفهان با داشتن بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مجهز و پزشکان حاذق می‌تواند میزبان مردم پاکستان باشد.
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان نیز با اشاره به تجربه خود از حضور در کشور پاکستان گفت: اشتراکات زیادی میان دو ملت ایران و پاکستان وجود دارد و آنچه می‌تواند قلب‌های دو ملت را به یکدیگر نزدیک‌تر کند، استحکام روابط اقتصادی است.
سید وحید دزفولی با بیان اینکه پاکستان را کشوری جدا از ایران نمی‌دانیم، افزود: مردم پاکستان اقبال زیادی به محصولات ایرانی دارند و انواع تولیدات ایرانی در این کشور به فروش می‌رسد. اگر تحکیم روابط اقتصادی اصفهان و کویته با ایجاد یک دفتر تجاری در این شهر به‌طور جدی دنبال شود، مراودات تجاری دو کشور بسیار توسعه خواهد یافت و امیدوارم تا جایی که قوانین اجازه دهد، تجارت پایداری میان دو کشور رقم بزنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.