رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلان از پلمب یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای رشت به علت توجه نکردن به تذکرات و شئون اسلامی خبر داد.

سرهنگ علی حیدرخواه، رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلان گفت: پلیس با هرگونه تخلف در صنوف و ترویج رفتار‌های هنجار‌شکنانه برخورد قانونی می‌کند. 

به گفته او، به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح اماکن عمومی، ساماندهی صنوف بدون پروانه کسب و جلوگیری از بروز تخلفات و جرائم صنفی، طرح کنترل و نظارت بر اصناف به صورت مستمر در دستور کار پلیس گیلان قرار دارد.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلان افزود: در پی به دریافت گزارش مردمی در خصوص مشاهده اقدامات هنجارشکنانه در یکی از بزرگترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای در شهرستان رشت و بازدید‌های مکرر و صدور تذکرات لازم در خصوص رعایت قوانین و مقررات به این واحد صنفی توسط پلیس انجام شد.

سرهنگ علی حیدرخواه تصریح کرد: با توجه به رعایت نکردن قانون و شئون اسلامی و در راستای پاسخگویی به مطالبات مردم، این واحد صنفی پلمب و از فعالیت آن جلوگیری شد.

او افزود: متصدی واحد صنفی متخلف به همراه پرونده مربوطه به مرجع قضایی معرفی شد.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان گیلان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اصناف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.