رئیس بیمارستان معتضدی کرمانشاه گفت : طی فروردین‌ماه امسال نزدیک به ۴۰۰ زوج نابارور به مرکز ناباروری این بیمارستان مراجعه کرده‌اند.

سعادت‌فر، رئیس بیمارستان معتضدی کرمانشاه گفت : این مرکز در تمامی روز‌ها به جز روز‌های تعطیل فعال هست، همه روزه از صبح تا پایان وقت اداری در خدمت همشهریان هست، امسال در فروردین ماه نزدیک به ۴۰۰ نفر مراجعه داشتیم و با توجه به ایام تعطیلات بود در ماه‌های دیگر بیشتر خواهد شد.

سعادت‌فر از توسعه مرکز ناباروری بیمارستان معتضدی خبر داد و افزود: طی سال گذشته فاز اول توسعه مرکز ناباروری به بهره‌برداری رسید، اقدامات و خدمات بیشتری به آن اضافه شده است. 

رئیس بیمارستان معتضدی کرمانشاه تأکید داشت: در مرکز ناباروری کرمانشاه با امکانات نوین و تجهیزات مجهز علاوه بر مراجعین کرمانشاهی به زوج‌های نابارور سایر استان‌ها هم خدمات ارائه می‌شود.

سعادت‌فر گفت: ارائه خدمات به زوج‌های نابارور تحت پوشش بیمه‌ای است و تقریبا مراجعه کننده‌ها ۸۵ درصد خدمات را به صورت رایگان دریافت می‌کنند.

برخی خانواده ها با مشکل ناباوری درگیر هستند

صوفیوند، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، اظهار کرد: ناباوری از مشکلاتی‌است که برخی از خانواده‌ها با آن درگیر هستند که برای درمان آن باید به مراکز ناباروری مراجعه کنند. در کرمانشاه هم مرکز ناباروری در بیمارستان معتضدی فعال است.

وی با بیان اینکه این مرکز از سال ۹۶ در بیمارستان معتضدی شروع به کار کرده، افزود: میانگین پذیرش سالانه بیمارستان حدود ۶ هزار و ۲۰۰ نفر است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: زوج‌ها تمام مراحل درمانی خودشان را در این مرکز می‌توانند انجام دهند و نیازی به رفتن به سایر استان‌ها نیست این امر باعث کاهش هزینه مراجعه کننده‌ها هم می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.