معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: با توجه به در پیش رو بودن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، همه موظف به برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم با حضور حداکثری مردم هستیم.

سلمان اسماعیلی افزود: دشمن در تلاش برای کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات پیش‌رو است.

او تاکید کرد: برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی امسال یکی از اولویت‌های مهم کشور است و تمامی زمینه‌ها و امکانات لازم باید برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور به کار گرفته شود.

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: طبق اعلام وزارت کشور، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه یازدهم اسفندماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اسماعیلی تصریح کرد: ثبت‌نام از داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در ساعات اداری روز یکشنبه ۱۹ آذر تا روز شنبه ۲۵ آذرماه به مدت یک هفته انجام می‌شود.

او گفت: با استناد به ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، اشخاص به واسطه مقام و شغل خود از داوطلب شدن محروم هستند، مگر اینکه حداقل ۶ ماه قبل از ثبت‌نام از سمت خود استعفا دهند و به هیچ وجه در آن پست شاغل نباشند.

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر تصریح کرد: تمامی اشخاصی که داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی بوده و مشمول موضوع ماده ۲۹ قانون هستند، باید هنگام ثبت‌نام، گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفا و عدم اشتغال خود در پست و مقام و مشاغل یاد شده را ارائه دهند.

اسماعیلی گفت: قبول استعفا بعد از مدت تعیین شده برای ثبت‌نام و اعلام داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی، مورد پذیرش مراکز ثبت‌نام نخواهد بود.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی یازدهم اسفند در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار