منتخب مردم بهار و کبودراهنگ در انتخابات مجلس گفت: توزیع اعتبارات امسال اگر قابل تغییر است باید برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ تغییر کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،فتح اله توسلی، منتخب مردم شهرستان های بهار و کبودراهنگ در انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان با اشاره به اینکه علی رغم تمام مشکلات و گلایه‌هایی که مردم داشتند؛ با مشارکت خود پای صندوق‌های رأی قلب رهبری را شاد کردند گفت: این اعتماد، اعتماد متقابل است و همه ما باید در مسیر خدمت به مردم تلاش مضاعف تری را داشته باشیم.

او با اشاره به نحوه توزیع اعتبارات در استان همدان گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان باید با بررسی جامع وضعیت استان، طوری عمل کند که شهرستان‌ها به‌طور متعادل ومتوازن رشد کند و باید تخصیص اهتبارات به گونه ای باشد تا بهار و کبودراهنگ هم درسطح بقیه شهرستان‌ها توسعه پیدا کند.

منتخب مردم بهار و کبودرآهنگ در انتخابات میان دوره ای مجلس ادامه داد: دوستان از شاخص‌های توسعه سخن می‌گویند ضمن تشکر از مسئولان محترم؛ در حوزه صنعت دو ناحیه صنعتی ما بیست سال است که فقط خاک است در حوزه راه، کبودراهنگ، وضعیت خوشی را ندارد، همچنین در حوزه فرهنگ نیز هنوز اداره میراث فرهنگی کبودراهنگ با ۲۳۸ اثر تاریخی در پارکینگ اداره می‌شود که این شایسته شهرستان نیست.

توسلی اظهار داشت:در شهرستان بهار به علت نبود صنایع تبدیلی تولیدکنندگان و باغداران و همچنین تولید کنندگان کفش زاغه، و جوراب دستجرد و ده‌ها ظرفیت دیگر دو شهرستان با مشکلاتی مواجه شده اند.

او با بیان اینکه سند توسعه استان را بار‌ها مطالعه کردم حتی در این سند هم برنامه‌های اولویت داری که برای شهرستان بهار و کبودراهنگ پیش بینی شده اغلب اجرایی نشده است گفت: اعتبارات در نظر گرفته شده در سال ۱۴۰۰ اگر قابل تغییر است باید برای این دو شهرستان تغییر کند و یا اینکه  از اعتباراتی که توزیع نشده باید توجه ویژه به این دو شهرستان شود.

منتخب مردم بهار و کبودرآهنگ افزود:در توزیع اعتبارات، نه توازن رعایت شده و نه تعادل اگر قرار است اعتبارات به همین شکل ادامه پیدا کند نمی‌شود که یک شهرستان هر روز توسعه پیدا کند و شهرستانی بماند، بنده به این روند اعتراض دارم که اعتراض مردم است و باید پاسخگوی مردم باشم.

توسلی گفت: به مرور و با کمک مجمع نمایندگان تلاش خواهیم کرد در پروژه‌های کلان هم این دو شهرستان دیده شود، اما این مدیریت استان است که در توزیع اعتبارات باید نگاه کند کدام شهرستان محرومیت بیشتری دارد و جبران کند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.