نماینده مردم تهران گفت: در سال ۱۳۴۶ قانون شعاع ۱۲۰ کیلومتر صنایع مطرح شد که باید تغییر کند، با استاندارد‌های آلودگی هوا می توان میزان آلودگی‌ها را مشخص کرد و در شهر تهران صنایع جدید احداث کرد.

ایزدخواه گفت: اختصاص تسهیلات راه ایجاد اشتغال نیست، از سال ۱۳۷۹ تا کنون اختصاص تسهیلات برای ایجاد اشتغال به هدف اصابت نمیکند و نتیجه نداشته است.

وی افزود: رویکرد فعلی باید تغییر کند، هزینه‌های تکلیفی در جا‌هایی داریم که اگر آن‌ها را مدیریت کنیم، اشتغال ایجاد میشود، در دولت نهم برای اسقاط خودرو ۱۱ هزار شغل ایجاد شد.

نماینده مردم تهران گفت: آمار ظرفیت شهرک‌های تخصصی صنعتی خصوصی، بیشتر از شهرک‌های دولتی است و میزان رکودشان کمتر است، املاک مازاد دولتی بسیار است و باید برای ایجاد شغل فروخته شود. 

وی گفت: در سال ۱۳۴۶ قانون شعاع ۱۲۰ کیلومتر صنایع مطرح شد که باید تغییر کند، با استاندارد‌های آلودگی هوا میتوان میزان آلودگی‌ها را مشخص کرد، و در شهر تهران صنایع جدید احداث کرد. 

به گفته‌ی ایزدخواه، بیشترین حمایت از صنایع دستی را کمیته امداد دارد، اما در بازار فروش فقط یک بازار فروش فرش دارد، این بدین معناست که سایر مشاغل در رسیدن به بازار فروش حمایتی ندارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
به جای اینکه فاصله از شهر بیشترشه ........! اینا رو میگی چون امکانات داره مردم همین الان کلاف سر در گم از کم گنجایشی شهر در فشار روحی روانی اند ! امکانات شهری رو به جاهای دیگر تسری بدهید نه اینکه اوضاع را پیچیده تر کنید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
همه کارخونه ها باید برن جاهای خوش آب و هوا
آخرین اخبار