معاون سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان از رتبه برتر یزد در تعداد موافقت اصولی گردشگری در کشور خبر داد.

محمد میر شمسی معاون سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی یزد از گردشگری به‌عنوان بخشی که موجب رونق اقتصاد و اشتغال‌زایی می‌شود نام برد و گفت: اشتغال‌زایی در حوزه گردشگری استان، با جدیت دنبال می‌شود و ما به‌منظور کاهش بیکاری به‌ویژه در بین جوانان از پروژه‌های سرمایه‌گذاری اشتغال‌زا به‌صورت جدی حمایت می‌کنیم و به‌منظور رونق اقتصادی استان و ایجاد اشتغال پایدار، برنامه‌ریزی لازم جهت توسعه گردشگری و اجرای طرح‌های مناسب در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

او با اشاره به صدور ۲۳۹ موافقت اصولی در سال گذشته در استان، گفت: یزد در رتبه برتر و در کنار استان‌های فارس و گلستان، در سال ۱۴۰۱ دارای بالاترین تعداد موافقت اصولی صادرشده در کشور بوده است.
 
 محمد میر شمسی گفت: این موافقت‌ها با پیش‌بینی حجم سرمایه‌گذاری ۴۸۷۰۰ میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی صادرشده که در صورت ایجاد و تکمیل این واحدها، زمینه اشتغال برای ۲۱۶۰ نفر در استان فراهم خواهد شد.
 
 میر شمسی تصریح کرد: بیشترین تعداد صدور موافقت اصولی در استان مربوط به پروژه‌های بوم گردی با تعداد ۱۱۸ مورد بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
یزد شهر جهانی با آسفالت های قرن بوغ ترک خورده و آثار باستانی در حال نابودی که توجه به آن نمی شود و خیابان های پر از زباله و نخاله ساختمانی و پر از مهاجران افغانی و بلوچ و کرمانی و هزار تا شهر دیگه که دیگه امنیت ندارد اما تا دلتان بخواهد آلودگی کارخانه ها دارد و سالی ده بار به برکت وجود مهاجران مختلف در یزد و شهرستان های آن قتل صورت می گیرد و امنیت نیست خسته نباشید مسئولان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
جالبه هر چی خبر در مورد یزد می زنند همه چی گل و بلبل هست سودش برای کی هست معلوم نیست...
آخرین اخبار