رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: ۱۶۰ میلیارد تومان برای بهسازی معابر و مبلمان شهری در این شهر تأمین اعتبار شده و بزودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

امیر مقدم اظهارداشت: این طرح باهدف توسعه فضای شهری و ارتقا خدمات به شهروندان به‌زودی عملیاتی می‌شود.

وی ادامه داد: در این طرح بخش عمده‌ای از معابر، کانال‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی و مبلمان شهری در محدوده‌های تعیین‌شده، بازسازی و نوسازی می‌شود تا شهر برای ورود به فصول پاییز و زمستان که احتمال بارندگی بیشتر است، آمادگی داشته باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: پس از تصویب طرح الحاق و توسعه محدوده منطقه آزاد چابهار، این سازمان در تلاش است تا مطالبات مردم شهر و روستا‌های ملحق شده به این منطقه در حوزه‌های عمرانی، بهداشتی، آموزشی، تفریحی، ورزشی، خدماتی و رفاهی را تأمین کند.

وی بیان کرد: در این طرح، ساماندهی معابر شهرک دی، در اولویت اجرایی قرار دارد و بودجه تصویب‌شده در طول سالجاری بنا به اولویت‌بندی در مناطق مختلف صرف بهسازی و نوسازی خواهد شد.

مقدم خاطرنشان کرد: با سیاست‌گذاری‌هایی که در سال ۱۴۰۲ از سوی این سازمان طراحی‌شده، توسعه شهری و آبادی روستا‌ها در برنامه‌های اولویت‌دار قرار دارد و تا پایان سالجاری با همراهی تمامی دستگاه‌های اجرایی و دولتی، محدوده منطقه آزاد چابهار شاهد تحولات بزرگی در حوزه زیرساخت‌ها و رفاهیات برای مردم خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار