۲ هزار و ۲۴۶ زوج قمی از سال قبل در نوبت دریافت وام ازدواج هستند

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم گفت: ۱۲ هزار و ۴۷۶ نفر سال گذشته وام ازدواج خود را از طریق بانک‌های مختلف دریافت کردند و ۲ هزار و ۲۴۶ زوج نیز همچنان در نوبت هستند.

ابوالقاسم مقیمی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم که در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد عنوان کرد: به مناسبت هفته ازدواج جشن بزرگ ازدواج با مشارکت خیرین و تأمین جهیزیه زوج‌های نیازمند در استان قم برگزار می‌شود.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم بیان کرد: در سال ۱۴۰۱ در استان قم ۱۸ هزار و ۷۵۰ مورد ثبت نام برای دریافت تسهیلات ازدواج داشته ایم که از این تعداد ۱۲ هزار و ۴۷۶ نفر وام خود را از طریق بانک‌های مختلف دریافت کردند و ۲ هزار و ۲۴۶ زوج نیز همچنان در نوبت هستند.

مقیمی در خصوص برنامه‌های اوقات فراغت امسال  عنوان کرد: در راستای اجرای برنامه‌های اوقات فراغت طرح از سوی کانون‌های مساجد ارائه شد و اداره کل ورزش و جوانان نیز در این زمینه اقداماتی انجام داده است.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم با بیان اینکه استان قم سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۰ در رتبه پرداخت تسهیلات تنزل داشته و به جایگاه پنجم رسیده است افزود: مجموع تسهیلات پرداخت شده ازدواج در استان قم ۱۷ هزار میلیارد تومان بوده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار