وزارت خزانه‌داری اسپانیا تصمیم به جریمه ۱۵.۷ میلیون یورویی باشگاه بارسلونا به دلیل تخلف در پرداخت دستمزد بازیکنانش گرفت.

تحقیقاتی که به صورت موازی با پرونده انریکز نگریرا در حال انجام بود بالاخره منجر به جریمه و تنبیه باشگاه بارسلونا شد.

ال کونفیدنسیال خبر داده که سازمان پرداخت مالیات که پرونده‌ای را به اتهام تخلفات مالی علیه این باشگاه باز کرده بود در نهایت و پس از انجام تحقیقات به این نتیجه رسید که جریمه ۱۵.۷میلیون یورویی باید برای این باشگاه در نظر گرفته شود.

گفته می‌شود که اتهامات وارد شده به این باشگاه در زمینه دادن ماشین‌های آئودی به اعضای تیم، عدم اعلام قیمت پروازهای چارتر برای بازیکنان و حسابرسی نادرست برای پرداخت غرامت دریافتی توسط آردا توران (۱۳۱۲۵۰۰ یورو) و الکس سانگ (۳.۵میلیون یورو) پس از ترک این باشگاه بوده است.

حقیقات در سال ۲۰۱۹ آغاز شد و زمان شروع این تخلفات سال ۲۰۱۵ اعلام شده بود. در پرونده مربوط به خودروها، ماموران وزارت خزانه‌داری سعی کردند نهایت دقت را برای بررسی شرایط به کار بگیرند و مشخص کنند که آیا قیمت آنها در قرارداد بازیکنان ذکر شده است یا خیر. 

این رای در حالی صادر شده که بارسلونا هنوز به صورت جدی درگیر پرونده رسوایی داوری مربوط به نگریرا است و آن پرونده ممکن است جریمه‌های بسیار سنگین‌تری را برای این باشگاه به دنبال داشته باشد.

برچسب ها: بارسلونا ، لالیگا ، جریمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار