معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: اراده وزارت بهداشت بر راه اندازی سریع‌تر پروژه‌های بهداشتی و درمانی است.

بهروز رحیمی، در جریان بازدید از پروژه‌های بهداشتی و درمانی شهرستان اسلامشهر از توجه دولت و وزارت بهداشت به مناطق حاشیه‌ای استان تهران خبر داد.

وی ضمن تأکید بر اینکه موفقیت‌های حوزه سلامت از دستاورد‌های بزرگ انقلاب است، رفع نیاز جامعه به خدمات باکیفیت بهداشتی و درمانی، ارتقای حوزه بهداشت و رعایت الگوی اقتصاد سلامت را بسیار حائز اهمیت عنوان کرد.

رحیمی در ادامه با اشاره به تجارب بسیار خوب وزارت بهداشت در حوزه بیمارستان سازی، خاطرنشان کرد: اراده وزارت بهداشت بر راه اندازی سریع‌تر پروژه‌های بهداشتی و درمانی است.

وی از آمادگی ایران برای انتقال این تجارب به کشور‌های منطقه خبر داد و گفت: در کنار این تجارب، آموزش و توانمندسازی مدیران نظام سلامت، تأمین و تبادل نیروی انسانی نیز از ظرفیت‌های دیگر وزارت بهداشت است که می‌تواند منجر به پیشرفت نظام‌های سلامت در بین کشور‌های منطقه شود. 

رحیمی همچنین دوری جستن از روش‌های غیر روزآمد، ناکارآمد و غیرعلمی و حرکت به سمت برنامه‌های تحول گرا را از برنامه‌های وزارت بهداشت عنوان کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با تأکید بر انجام مصوبات سفر ریاست جمهوری در زمان مقرر، تصریح کرد: هدف وزارت بهداشت خدمت بی منت به مردم است.

برچسب ها: نظام سلامت ، جذب نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.