پرویز فتاح گفت: موضوع پرداخت هزار میلیارد تومان تسهیلات برای راه اندازی کارخانه ایران تایر در مهدیشهر هفته آینده در تهران پیگیری می‌شود.

پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در سفر به سمنان از روند راه اندازی کارخانه ایران تایر در مهدیشهر بازدید کرد و گفت: در روند انتقال کارخانه ایران تایر از تهران، استان سمنان و شهرستان مهدیشهر محل مناسبی تشخیص داده شد و کارخانه قدیمی تهران در مهدیشهر به دو برابر ظرفیت و با تکنولوژی روز تبدیل خواهد شد.

وی افزود: ساخت این کارخانه از بیش از یک سال پیش که مجوز این انتقال صادر شده تاکنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته ۱۰ میلیون دلار هم تجهیزات برای آن خریداری شده است.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به اختصاص هزار میلیارد تومان تسهیلات به کارخانه ایران تایر مهدیشهر بر اساس مصوبه سفر رئیس جمهور به استان سمنان گفت: پرداخت این تسهیلات، هفته آینده در تهران و از طریق بانک ملت پیگیری می‌شود تا با تسریع در پرداخت این وام، فاز بندی احداث کارخانه به سرعت انجام شود.

وی تاکید کرد: شرکت ایران تایر مجموعه‌ای بورسی است و علاوه بر بنیاد مستضعفان، سهامداران دیگری هم دارد، ولی بنیاد مستضعفان علاوه بر سرمایه گذاری‌هایی که تاکنون در این واحد صنعتی داشته، به این هزینه کرد‌ها ادامه خواهد داد.

فتاح با بیان اینکه نیروی کار کارخانه ایران تایر باید از نیرو‌های بومی منطقه تامین شود اظهار امیدواری کرد: با ملاحظات زیست محیطی انجام شده کارخانه ایران تایر در مهدیشهر به نمونه‌ای از صنعت سبز در کشور تبدیل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار