۳ هزار و ۸۵ مترمربع از اراضی ملی در منطقه وازک شهرستان نور از تصرف اشخاص سودجو خارج شد.

وحید مشایخ رییس اداره منابع طبیعی و آبخیرداری شهرستان نوشهر رویان گفت: با اجرای حکم قضایی یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان نوشهر رویان ۳۰۸۵ متر مربع از اراضی ملی در منطقه وازک از تصرف اشخاص سودجو خارج کرد.

او افزود: یگان حفاظت منابع طبیعی نوشهر رویان به طور شبانه روزی، اجرای عملیات گشت و حفاظت از اراضی ملی و عرصه‌های منابع طبیعی را در دستور کار خود داده و با همکاری و تعامل با مقامات قضایی و انتظامی شهرستان اجازه نخواهد داد که سودجویان و متجاوزین به اراضی ملی و دولتی، اقدام به تخلف و تصرف کنند.

مشایخ با تقدیر از تعامل و همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی شهرستان نور، گفت: به طور حتم و با قاطعیت با سودجویانی که قصد تعدی و دست درازی به اراضی ملی و بیت المال را دارند، برخورد قانونی خواهیم کرد و برای تحقق این امر مهم از همه توان اجرایی و قانونی خود استفاده می‌کنیم.

او افزود: اشخاصی که قصد خرید ملک در هر نقطه از شهر‌های استان را دارند ابتدا استعلام لازم از ادارات منابع طبیعی به عمل آوردند تا در دام اشخاص زمین خوار و سودجو گرفتار نشوند، چرا که هرگونه خرید، فروش، انعقاد قرارداد و تغییر شکل زمین‌های ملی و دولتی جرم محسوب شده و پیگرد قضایی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.