مراجعه روزانه ۴۰۰ نفر از حجاج به هلال‌احمر اصفهان برای تزریق واکسن

روزانه ۴۰۰ نفر از حجاج به مرکز توانبخشی جمعیت هلال‌احمر اصفهان به منظور تزریق واکسن مراجعه می‌کنند.

معاون درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر استان با بیان اینکه اقدام دیگر جمعیت هلال‌احمر، واکسیناسیون حجاج و افرادی است که قصد سفر به سایر کشور‌ها دارند، گفت: در حال حاضر روزانه حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفر از حجاج به منظور انجام واکسیناسیون، به مرکز توانبخشی هلال‌احمر مراجعه می‌کنند.


محسن امینی با بیان اینکه واکسیناسیون حجاج در شهرستان‌های استان نیز انجام می‌شود، افزود: از یک ماه پیش، واکسیناسیون حجاج اصفهانی آغاز شده و نخستین گروه حجاج از سوم خرداد به سرزمین وحی اعزام می‌شوند


او گفت: همچنین روزانه ۲۰ تا ۳۰ مراجعه‌کننده به منظور انجام واکسیناسیون برای سفر به سایر کشورها، به مرکز توانبخشی استان مراجعه می‌کنند.


معاون درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر استان یکی از اقدامات مهم این معاونت را تأمین و توزیع دارو به خصوص دارو‌های خاص از طریق داروخانه‌های هلال‌احمر بیان کرد و گفت: و فراملی بودن فعالیت جمعیت هلال‌احمر در این حوزه تأثیرگذار است.


امینی افزود: ارائه خدمات به قشر ضعیف جامعه از سایر حوزه‌های فعالیت این سازمان است و بخش توان‌بخشی این جمعیت نیز در حوزه‌های مختلف مانند تهیه دست و پای مصنوعی، کفش طبی، پروتز‌ها و بخش‌های فیزیکی خدمت‌رسانی می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.