شهردار شهرکرد گفت: شهرداری‌ها در ارائه خدمات در خط مقدم هستند.

محمدحسین واحدیان در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شهرداری‌ها در ارائه خدمات در خط مقدم هستند، گفت: در ابتدا شهرداری‌ها یک نهاد خدماتی بودند که با گذشت زمان به یک نهاد خدماتی، فرهنگی و اجتماعی تبدیل شدند به گونه‌ای که باید برای تمامی پروژه‌ها یک پیوست فرهنگی داشته باشیم.

شهردار شهرکرد افزود: باید ارتباط دوسویه به مردم و مسئولان وجود داشته باشد تا بتوان حال خوب برای شهر و شهروندان رقم زد که اگر این امر محقق شود پروژه‌های شاخص توسعه نیز با موفقیت اجرا خواهد شد.


بیشتر بخوانید


وی اضافه کرد: برای اجرای برنامه‌ها و فضاسازی‌ها سه حوزه سیما و منظری شهری، فرهنگی و ارتباطات شهرداری ارتباط خوبی دارند و مدیریت شهری آمادگی دارد تا با ورزش و جوانان استان جهت اجرای برنامه‌ها همکاری کند.

واحدیان یکی از پتانسیل‌های شهر را فضای سبز عنوان کرد و ادامه داد: فضا‌های گروهی در شهرکرد وجود دارد که امکان برگزاری برنامه‌های ورزشی را دارند و می‌توان در آن برنامه ورزشی اجرا شود.

وی گفت: هیئت‌های ورزشی در ۶ ماهه اول امسال از ظرفیت فضا‌های باز برای ورزش به ویژه به صورت خانوادگی استفاده کنند و صرفا به سالن‌های ورزشی نپردازند.

واحدیان حضور سرمایه‌گذار در حوزه ورزشی برای شهرکرد را یک امری ضروری دانست و افزود: باید برای سرمایه‌گذار فرش قرمز پهن کنیم و همکاری لازم را به عمل آوریم تا بتوانیم برنامه‌های حوزه ورزشی را در شهر تبیین و نهادینه کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار