رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد گفت: بیش از ۵ هزار تن کالا در یک ماهه گذشته از شهرستان پارس آباد جابجا شده است.

آیدین مرادی در بازدید از شرکت حمل و نقل کالای این شهرستان با بیان اینکه ۱۴ شرکت حمل ونقل کالا در شهرستان پارس آباد در حال خدمات رسانی به مردم و صاحبان کالا هستند گفت:در مدت یاد شده ۷۴۳ برگ بارنامه نیز در این شهرستان صادر شده است.

او با اشاره به اینکه در یک ماهه گذشته ۱۱ هزار و۲۳۶ نفر مسافر توسط ۶۰ دستگاه سواری و ۴۰ دستگاه اتوبوس از شهرستان پارس آباد جابجا شده اند تصریح کرد: این میزان جابجایی مسافر در قالب هزار و۶۷۳ سفر انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها را بعنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و افزود: با حضور ۱۸۰ مورد گشت راهداری در محور‌ها تاکنون از ۲ مورد تجاوز به حریم راه جلوگیری ۸۵کیلومتر از حریم راه آزادسازی و ۲ مورد از دکه‌های غیرمجاز نیز جمع آوری شده است.

مرادی در جهت ارتقای ایمنی راه‌ها لکه گیری ۴۳۰ متر مربع از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی را در شهرستان پارس آباد یادآور شد و اظهار کرد: در یک ماهه گذشته ۴ کیلومتر از شانه راه تسطیح و افتادگی شانه با شن ریزی اصلاح شده است.

او در مدت یاد شده از تسطیح و پاکسازی ۸۵ کیلومتر از حریم راه شهرستان پارس آباد توسط راهداران خبرداد و بیان کرد: با هدف تامین ایمنی و تسهیل در تردد و آرامش خاطر رانندگان ۶ کیلومتر از راه‌های روستایی و مرزی تسطیح و موج گیری شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد شستشوی ۸ مورد حفاظ‌ها و نرده پلها، تنقیه و پاکسازی ۵۱ دستگاه دهانه پل، نصب و تعمیر ۱۵ شاخه گاردریل، رنگ آمیزی ۳۵ مورد پایه تابلو علائم و پایه چراغ چشمک زن، رنگ آمیزی ۲۲۵ مورد سرعت کاهها، شستشویی ۲۲ عدد از تابلو و علائم  راه‌های اصلی و نگهداری ۲۷ مورد از چراغ‌های چشمک زن را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۱ ماهه گذشته برشمرد.

مرادی با بیان اینکه در این مدت راهداران از ۲ هزار متر روشنایی بطور مستمر نگهداری کرده اند ادامه داد:۱۲ متر مربع تابلو‌های اطلاعاتی تهیه و ۹۵ عدد علائم ایمنی در محور‌های مواصلاتی شهرستان پارس آباد نصب شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.