رئیس اداره راهداری شهرستان اردبیل گفت: بیش از ۹ هزار برگ بارنامه در یک ماهه گذشته در شهرستان اردبیل صادر شده است.

بهرام خیاوی در بازدید از شرکت‌های حمل ونقل کالا با بیان اینکه در مدت یاد شده ۱۴۳ هزار و۵۹۴ تن کالا از شهرستان اردبیل جابجا شده گفت:۳۴ شرکت در حوزه حمل ونقل کالا در این شهرستان در حال فعالیت هستند.

او با اشاره به اینکه در ۱ ماهه گذشته ۶۶ هزار و۷۵۸ نفر مسافر در قالب ۱۰ هزار و۱۲۶ سفر از شهرستان اردبیل به مقاصد مختلف جابجا شده اند تصریح کرد:۲۱ شرکت مسافربری در این شهرستان در حال خدمات رسانی به مردم و مسافران است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها را بعنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و افزود:با حضور ۴۰ مورد گشت راهداری در محور‌ها جهت جلوگیری از تجاوز به حریم راه‌ها تاکنون ۲۷ مورد از ساخت وساز‌های غیرمجاز شناسایی و متوقف شده،۱۰ مورد تابلو‌های تبلیغاتی غیرمجاز شناسایی و جمع آوری شده و از ۳مورد حفاری و درختکاری غیرمجاز نیز جلوگیری شده است.

خیاوی رفع افتادگی ۱۰۰ کیلومتر از شانه راه را در یک ماهه گذشته در شهرستان اردبیل یادآور شدو اظهار کرد: در این مدت ۲۰۳ هزار متر از شیب شیروانی راه‌ها توسط راهداران اصلاح شده است.

او در این مدت از خط کشی ۳۲ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان اردبیل خبرداد و تصریح کرد: در یک ماهه گذشته ۲ عدد از رمپ‌های ورودی و خروجی ایمن سازی و ۲۴ عدد از راه‌های دسترسی غیر مجاز نیز انسداد شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل مونتاژ و اصلاح  ۱۰۰عدد ازتابلوی انتظامی، تهیه و نصب ۱۶۰ عدد بازتاب، ارتقای ۲۱ شاخه حفاظ انجام شده (گاردریل)، تعمیر ۱۹۰ شاخه گاردریل‌های آسیب دیده، ایجاد ۲ عدد سرتگاه مجازی و پاکسازی سطح جاده از آثار تصادفات به صورت مستمر و بازگشایی آبچگان پل‌ها به تعداد ۱۰ دستگاه را در ۱ ماهه گذشته از دیگر اقدامات مهم راهداران این شهرستان برشمرد.

خیاوی با بیان اینکه در مدت یاد شده راهداران از ۷۰ کیلومتر سیستم روشنایی موجود راه بطورمستمر نگهداری می‌کنندافزود:در این مدت راهداران ۲۶۰ عدد تابلو‌های الزامی در راه‌های شهرستان اردبیل تهیه و نصب کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.