استاندار اردبیل گفت: سپاه در تمامی عرصه‌ها حضوری مجاهدانه دارد و در زمینه‌های محرومیت‌زدایی، عمرانی و سازندگی پیشرو است.

سیدحامد عاملی گفت: سپاه و بسیج علاوه بر حضور موفق در ۸ سال دفاع مقدس، امروز نیز در عرصه‌های محرومیت‌زدایی، کارآفرینی، اقتصادی، عمرانی و سازندگی پیشرو است.

استاندار اردبیل می گوید: مأموریت اصلی سپاه و بسیج جهاد در راه خدا است و این نهاد همیشه و در همه حال در کنار مردم بوده و خواهد بود و نمونه بارز آن ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی آن‌ها در دوران شیوع بیماری کرونا در جامعه بود.

او با اشاره به اقدامات بسیار ارزنده سپاه و بسیج در نقاط مختلف کشور، گفت: «نمی‌توانیم» در مجموعه عظیم سپاه و بسیج سازندگی معنا و مفهوم ندارد چراکه این لشکر ولایی و خدایی هر جا نقطه کوری وجود داشته، با اقدامات خود سربلند شده است.

استاندار اردبیل می گوید: هم‌اکنون نزدیک به ۲۰۰ گروه جهادی استان اردبیل در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، عمرانی، خدماتی و رفع محرومیت در نقاط مختلف استان در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

عاملی می گوید: امسال گروه‌های جهادی استان اردبیل اقدامات مهمی در راستای برگزاری کنگره ۳۴۰۰ شهید استان انجام داده‌اند تا این کنگره هر چه باشکوه‌تر و در شأن شهدای والامقام برگزار شود.

به گفته او، با همت و تلاش بسیج سازندگی به ۱۱۱ روستای استان اردبیل آب‌رسانی شده و امروز هم ۲۲ واحد مسکن محرومان در نقاط مختلف استان به بهره‌برداری رسید.

استاندار اردبیل گفت: شهدا چراغ هدایت و کشتی نجات جامعه بوده و امروز بسیجیان و جهادگران در راه شهدا قدم برداشته و و در پی حل مشکلات کشور هستند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.