همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با حضور پرشور شهروندان به همراه اهدای جوایز نفیس در ایرانشهر برگزار شد.

عبداله پناه رئیس اداره ورزش و جوانان ایرانشهر اظهار داشت: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر و اداره ورزش و جوانان با حضور شهروندان ایرانشهری برگزار شد که خوشبختانه با استقبال پرشوری مواجهه شدیم، استمرار این همایش‌ها باعث سلامت اجتماعی و نشاط و شور اجتماعی خواهد شد.

وی تصریح کرد: امیدوارم در سال جاری از محل هیئت همگانی همایش‌های پیاده روی، همایش‌های کوهنوردی و صحرا نوردی را داشته باشیم که شور، نشاط و شادمانی جدیدی به شهروندان تزریق شود.

محسن حسین بر، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: امروز شاهد همایش بزرگ پیاده روی در ایرانشهر بودیم همایش بسیار خوبی بود در راستای فرهنگ سازی ورزش در جامعه که استحضار دارید سلامتی جامعه در گرو فعالیت‌های همگانی است که افراد جامعه باید انجام دهند و این سلامتی تأثیر بسزایی در سلامت جامعه دارد.

وی تصریح کرد: این تأثیرات مسلما سبب این خواهد شد که شما شاهد یک جامعه سالم باشید و نیرو‌های آن جامعه بعنوان افرادی که سلامتی خودشان را داشته باشند خصوصاً سلامت جسمی و روانی را مسلما بهره وری بیشتری خواهد داشت.

در پایان همایش پس از قرعه کشی جوایزی به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدای شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار