ارتقای فعالیت‌های فرهنگی ورزشی کارگران سیستان و بلوچستان هدف گذاری شد

سرپرست فدراسیون ورزش کارگری گفت: سیستان و بلوچستان جزو استان‌های با ظرفیت کارگری است و باید فعالیت‌های فرهنگی ورزشی برای این قشر پرتلاش ارتقا یابد.

احمد اسناوندی در حاشیه بازدید از مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران زاهدان اظهار کرد: تاکید ما در فدراسیون ورزش کارگری بر روی ماموریت‌های صنفی است و علاوه بر فعالیت‌های ورزشی، ترویج منزلت شغلی، مهارت‌آموزی، فرهنگ کار و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی را پیگیری می‌کنیم.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه ورزش کارگری، افزود: هیأت‌های ورزش کارگری نه تنها باید رشد ورزش را بین کارگران مورد توجه قرار دهند، بلکه باید نگاه ویژه‌ای به خانواده و فرزندان کارگر نیز داشته باشند.

سرپرست فدراسیون ورزش کارگری ادامه داد: سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های بالقوه‌ای در امر ورزش دارد که امیدواریم با تعامل مسئولان استانی از این ظرفیت‌ها برای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در جامعه کار و تولید استفاده شود.

اسناوندی با تاکید بر نگاه ویژه فدراسیون ورزش کارگری به استان سیستان و بلوچستان، افزود: تکمیل استخر مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران زاهدان و نصب چمن مصنوعی این مجموعه را بطور جدی پیگیری خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار