رییس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان از پیوستن جهاد دانشگاهی استان به شبکه ملی پیشگیری، غربالگری و درمان سرطان پستان با همکاری پژوهشکده سرطان معتمد خبر داد.

عباس صفدری  اخذ مجوز‌های لازم در خصوص تاسیس مرکز طب پیشگیری و ارتقا، سلامت با محوریت سرطان پستان،گفت: با عنایت به اینکه رسالت جهاد دانشگاهی، شناسایی و رفع موانع مسیر توسعه‌ای و خدمت رسانی هر چه بهتر به آحاد مردم برای ایجاد رفاه اجتماعی و درمانی می‌باشد بنابراین ایجاد تحول مضاعف در ارائه خدمات درمانی و مشاوره‌ای به مردم استان سیستان و بلوچستان در راستای تاسیس مرکز غربالگری و پیشگیری از سرطان پستان را از ضروریات این استان کم برخوردار عنوان کرد.

وی پیوستن جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان به شبکه ملی پیشگیری، غربالگری و درمان سرطان را بعنوان رویکردی جهادی، عمیق و مثبت ارزیابی کرد و عنوان نمود: این استان پهناور قابلیت این را دارد که در آینده نزدیک لقب قطب درمانی را به خود اختصاص دهد و علاوه بر خدمت رسانی به هم استانی ها، مراجعه کنندگان سایر کشور‌های همجوار مانند افغانستان و پاکستان را تحت پوشش قرار دهد.

صفدری خاطر نشان کرد: همکاری با پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی نوعی ژرف اندیشی در جهت زمینه سازی ارائه تجربیات با ارزش آن پژوهشکده و ارائه خدمات به روز و موثر در زمینه سرطان پستان و توسعه درمانی در استان خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار