مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد از انعقاد قرارداد برای تامین روشنایی ۶ تونل محور یاسوج-اصفهان با چراغ‌های LED خبر داد.

عابد محمدی تعداد‌های تونل‌های محور یاسوج به اصفهان را ۱۲ تونل اعلام کرد و گفت: برای تامین روشنایی ۶ تونل با استفاده از چراغ‌های "LED" قراردادی با پیمانکار به ارزش ۳۵ میلیارد تومان منعقد شده است.

او با بیان اینکه پیگیری اجرای روشنایی نوین در ۶ تونل دیگر نیز در دست اقدام است، افزود: ۹ تونل در محور یاسوج به بابامیدان وجود دارد که ایجاد روشنایی ۴ تونل تا "پل آب سفید" بر عهده این استان است و تاکنون روشنایی ۳ تونل از این تعداد در محور یاد شده با نصب چراغ‌های «LED» ایجاد شده است.

محمدی می‌گوید: یک تونل دیگر با توجه به طول کم، نیاز به روشنایی ندارد و ۲ تونل دیگر در حوزه استحفاضی استان فارس است و تامین روشنایی باید از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان تامین شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه پوشش ۵ تونل این مسیر بر عهده استان فارس است، ادامه داد: در صورت بروز مشکل، آتش سوزی یا حادثه، همکاری لازم از سوی ما انجام می‌شود، اما وظیفه و تعهدی در زمینه تجهیز و روشنایی خدمات دهی در این تونل‌ها نداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.