امیری: استقلال از بی انضباطی خط حمله اش ضربه می خورد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: صرف نظر از اتفاقات بازی، آبی پوشان در خط حمله از یک بی‌انضباطی صدمه می‌خورند.

 وحید امیری  پیشکسوت تیم فوتبال  استقلال درباره تساوی آبی پوشان برابر تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد:  با توجه به شرایط صنعت نفت در جدول رده‌بندی و نتایجی که در چند هفته اخیر گرفته بود، پیش‌بینی می‌شد استقلال بازی سختی داشته باشد. صرف نظر از اتفاقات بازی، استقلال در خط حمله از یک بی‌انضباطی صدمه می‌خورد. بازیکن‌هایی که در تیم بازی می‌کنند همه باید در یک ساختار باشند تا بتوانند نیروها را در یک جهت کانالیزه کنند تا برآیند، یک برآیند بزرگ باشد. اگر هر بازیکن بخواهد به تنهایی به هدف برسد، نیروهای دیگر را از مدار خارج می‌کند و زور تیم را کم می‌کند در صورتی که بازیکنان استقلال، بازیکنان خوبی هستند و باید روی این قضیه کار کنند.

او ادامه داد: در بازی دربی هم، خط حمله استقلال شرایطی مشابه با بازی مقابل صنعت نفت داشت و آنجا هم این نقیصه مشهود بود که استقلال از این باب صدمه خورد.

او درباره از دست رفتن شانس قهرمانی لیگ برتر برای استقلال گفت: چرا ۵ میلیون چشم بازی فوتبال را تماشا می‌کند؟ برای اینکه فوتبال با ذات انسانی سازگاری دارد. انسان‌ها میل به چیزهای نو دارند و هر لحظه فوتبال چیز نو دارد. نمی‌توانیم بگوییم چون استقلال امتیاز این بازی را به این شکل از دست داد، نمی‌تواند قهرمان شود. روی کاغذ این حرف درست است اما در بحث داخل زمین اتفاقاتی رخ خواهد داد که قابل پیش‌بینی نیست. بهتر است تا روز آخر و سوت پایان بازی آخر، انتظار بکشیم.

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: نباید از زحمتی که بازیکنان صنعت نفت در این چند هفته اخیر کشیدند غافل شد. حق فوتبال آبادان قرارگیری در این جایگاه نیست و مسوولان فوتبال آبادان باید آسیب شناسی کنند زیرا غنی هستند و با یک برنامه‌ریزی درست می‌توانند در جایگاهی که لایق آن هستند قرار گیرند. در نقطه مقابل نوع دویدن بازیکنان استقلال در زمانی که توپ اوت میشد، نشانه از تشویش بازیکنان داشت در صورتی که برای خوب فکر کردن نیاز به آرامش است. استقلال اگر هر بازی را یک فینال در نظر می‌گرفت، قطعا اکنون شرایط بهتری داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار