شاخص کل بورس با رشد ۲۰ هزار و ۵۵۹ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۵۳۵ هزار و ۲۳۴ واحدی ایستاد.

شنبه (۱۶ اردیبهشت) در ابتدای بازار شاخص کل بورس با رشد ۱۲ هزار و ۸۷۲ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۵۲۷ هزار و ۵۴۶ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازارشاخص کل بورس با رشد ۲۰ هزار و ۵۵۹ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۵۳۵ هزار و ۲۳۴ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۱۶ هزار و ۳۹ میلیارد تومان رسید. «وبملت»، «خودرو» و «کچاد» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «شپنا»، «وکغدیر» و «شستا» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با رشد ۱۴ هزار و ۵۲۲ واحدی روی پله ۸۷۰ هزار و ۴۰۹ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۲۴ هزار و ۳۲۰ میلیارد سهم به ارزش ۱۶ هزار و ۳۹ هزارمیلیارد تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با رشد ۸۹ واحدی روی پله ۳۲ هزار و ۵۵ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد ۸ هزار و ۱۰ میلیارد سهم به ارزش ۵ هزار و ۳۶۲ میلیارد تومان رسید.
برترین گروه صنعتی بورس
امروز بانک‌ها بیشترین ارزش معامله را با مبلغ هزار و ۸۶۳ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «فرآورده نقتی» و «انبوه سازی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.
بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس
سهام شرکت‌های رتاب، وساپا، واتی بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های شیران، وساخت و شفارس بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.
افزایش و کاهش قیمت در فرابورس
سهام شرکت‌های تاپکیش، ولبهمن و وسپهر بیشترین افزایش قیمت و سهام فرزین، ساینا و ثغرب بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.
برترین عرضه و تقاضا در بورس
بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های خساپا، سیر و افران یشترین عرضه فروش را نماد‌های فیروزا، همای و سیر در بورس ایران داشتند.
برترین عرضه و تقاضا در فرابورس
بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های راه مبین ۰۶، آوند واعتماد بیشترین عرضه فروش را نماد‌های کارا، اعتماد و آوند در فرابورس ایران داشتند.
بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس
نماد‌های وبملت، شپنا و ثبهساز بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها شستا، وبملت و ثبهساز بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.
اراد ۱۲۷۴، اراد ۲۱۴، دی بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، کرمان و گلدیرا بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
کاشکی سقوط کنه بیا پایین چ سودی واسه ملت داره آخه وقتی تموم سرمایه مردم تو بورس نابود شد الانم بالاس پول مردمو نمیدن از یطرفم طلا همچنان صعودی س
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
دلتون خوش که شاخص رفت بالا بالفرض یه پراید توی بورس 370 میاد بیرون 400 توی بازار وقتی توی بازار 400 شد توی بورس 450 همین طور تا میلیارد تومان میرسه وبخاطر اینکه فقط عده‌ای سود میبرن این روند ادامه پیدا میکنه بازار شیر تو شیره اونوقت دولت کل کشور را هم حراج کند حالیش نیست اگر خوابید بیدار شید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
بورس ایران شبیه قماربازی هستش
این بورس بعضی ها رو زمین گیر میکنه
بترسید فقط از روزی که خدا بگه چرا به ضرر فقرا کار کردید و حرفی نداشته باشید ؛ بزرگترین بزرگ گناه هستش چون تمام اعتقادات انسان رو که با از جان گذشتگی هزاران انسان این ارزش ها جمع شده ؛ شما یک روزه از بین می برید
Iran (Islamic Republic of)
پرسنال
۱۸:۵۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
دوستان گول این رشد تابلو رو نخورینا، کلاهبرداری بزرگ رو ک یادتون نرفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
دقیقا باز میخان سرمایه مردم بکشن بالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
پس خواهشا ایی سهام عدالت آزاد کنید ما بفروشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
ما رو بدبخت کردن . بعد دو سال فروختیم الان میگن سبز شده . خبر ازاین بدتر
آخرین اخبار