مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای موفق طرح آبادانی و پیشرفت منظومه‌های روستایی در شهرستان بروجن، گفت: در قالب این پروژه ۱۶ طرح اشتغالزایی به مرحله اجرا رسیده است.

فرشید ریاحی سامانی گفت: مطالعات طرح آبادانی و پیشرفت منظومه‌های روستایی شهرستان بروجن پس از تهیه، مراحل تصویب آن در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سال ۱۳۹۸ انجام گرفت و سپس عملیات میدانی این طرح نیز از سال ۱۳۹۹ آغاز شد.

وی ادامه داد: همچنین مطالعات طرح منظومه‌های روستایی بخش ناغان شهرستان کیار نیز مراحل تصویب آن در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان انجام پذیرفت و در انتظار ابلاغ است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: از زمان اجرایی شدن طرح در شهرستان بروجن تعداد ۱۶ طرح از محل اعتبارات مربوط به تفاهم‌نامه منعقد شده صندوق کارآفرینی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در قالب طرح‌های صنایع‌دستی، کشاورزی، دامداری و مشاغل خانگی با سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است.


بیشتر بخوانید


ریاحی سامانی افزود: با اجرای این ۱۶ طرح، زمینه اشتغال ۳۴ نفر در روستا‌های بخش بلداجی و گندمان فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ۴۴ طرح از محل اعتبارات تبصره ۱۶ مصوب شده که به محض انعقاد قرارداد متقاضیان و بانک‌های عامل، تسهیلات به متقاضیان اعطا خواهد شد و زمینه اشتغال ۶۰ نفر را فراهم می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.