مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: در برخی از مجتمع‌های تجاری باید فروشگاه‌های عرضه پوشاک عفیفانه و آراسته بانوان با کیفیت و قیمت مناسب جهت سهولت دسترسی این قشر از جامعه راه اندازی شود.

فائزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ابتدای این جلسه با اشاره به مصوبات نخستین جلسه کارگروه مد و لباس استان اظهار کرد: اولین جلسه کارگروه ۲۴ فروردین ماه امسال برگزار شد که ۱۹ مصوبه داشت.

وی افزود: تقویت تولیدات استانی برای ما بسیار حائز اهمیت است تا در نمایشگاه‌های برگزار شده در سطح کشور، شاهد حضور چشمگیر تولید کنندگان پوشاک استان باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تصریح کرد: در برخی از مجتمع‌های تجاری باید فروشگاه‌های عرضه پوشاک عفیفانه و آراسته بانوان با کیفیت و قیمت مناسب جهت سهولت دسترسی این قشر از جامعه راه اندازی شود و با توجه به تقاضای موجود، قطعا دارای چرخه اقتصادی پررونقی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که وظیفه حاکمیت حمایت و تسهیل گری از بخش خصوصی جهت رونق فعالیت‌ها و پیشبرد اهداف است از این رو لازم است تا یک چشم انداز کمی تعریف و فهرستی از حمایت‌ها برای فعالان حوزه مد و لباس استان تهیه شود تا نتایج مثمرثمری حاصل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.