امام جمعه ساری بر لزوم حمایت مسئولان از کشاورزان با توجه به مشکل آب امسال در استان تاکید کرد.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه امروز مرکز استان به بحران کم آبی پیش رو در استان اشاره کرد و گفت: از مسئولان مربوطه می‌خواهیم در زمینه سوخت، بذر و نهاده‌های کشاورزی باتوجه به مشکل آب امسال حمایت جدی از کشاورزان داشته باشند.

او افزود: فصل کشاورزی است، همه باید در مصرف آب، برق و بنزین و هر نعمتی صرفه‌جویی کنیم.

آیت الله محمدی لائینی همچنین به بحث عفاف و حجاب در جامعه و مقابله با فتنه جدید کشف حجاب و حمله به مقدس‌ترین مقدسات دینی اشاره کرد و گفت: همه ما باید با وحدت در این ایام از همه نهاد‌ها و کسانی که از حریم عفاف و حجاب دفاع می‌کنند تبعیت و حمایت کنیم.

او افزود: در این روز‌ها شهیدانی را در حوزه امر به معروف و نهی از منکر همچون شهید حمیدرضا الداغی تقدیم کرده‌ایم، او شهید راه حفظ ناموس و عفاف و حجاب شد، در مشهد تشییع باشکوهی انجام شد.

آیت الله محمدی لائینی گفت: مقام معظم رهبری به‌مناسبت روز کار و کارگر و روز معلم تجلیل شایسته‌ای از هر دو دسته به عمل آورده و از هر دو باعنوان سرمایه و ارزش مملکت یاد کرد.

خطیب جمعه ساری افزود: ایشان به معلمان توصیه کردند که دانش آموزان را به حضور در مراکز برکت‌آفرین، مساجد و هیات‌ها دعوت کنند همچنین فرمودند زنده کردن احساس هویت ایرانی اسلامی و شخصیت ملی در نوجوانان و جوانان باهوش کشور از وظایف اصلی و سنگین معلمان و آموزش و پرورش است.

آیت الله محمدی لائینی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور عراق، حتی یک آمریکایی هم در عراق نباید باشد، چون ما معتقدیم که آمریکا شیطان بزرگ است و هر کجا باشد فتنه می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.