قوه قضائیه باید از آمران به معروف دفاع و با مزاحمان ناموس مردم برخورد کند

امام جمعه یاسوج گفت: قوه قضائیه باید از امران به معروف به صورت همه جانبه دفاع کند و برخورد شدید با مزاحمان ناموس مردم داشته باشد.

آیت الله سیدنصیر حسینی با تسلیت شهادت حمیدرضا الداغی شهید غیرت و مدافع امنیت گفت: رسانه‌های معاند در برابر شجاعت و از خود گذشتی جوان مومن و با غیرتی که در برابر عده‌ای اوباش و متجاوز به ناموس سینه سپر کرد سکوت کردند، اما از مجازات تروریست غوغا و جنجال آفرینی می‌کنند.

او بر دفاع همه جانبه قوه قضائیه از امران به معروف و برخورد شدید با مزاحمان ناموس مردم تاکید کرد و افزود: در زمینه دفاع از جان امران معروف قانون خاصی وجود ندارد و این مسئله دست قضات حق طلب را بسته است.

آیت الله حسینی ادامه داد: تلاش آمریکا و هم پیمانانش برای سقوط سوریه و اقتدار رژیم غاصب صهیونیستی با سد مستحکم مقاومت نه تنها محقق نشد بلکه هیمنه آن‌ها را در جهان شکست.

امام جمعه یاسوج با تبریک ۱۸ اردیبهشت، روز جهانی هلال احمر گفت: جامعه مدیون امدادگرانی است که در بلایای طبیعی و حوادث از همه وجودشان برای کمک به انسان‌ها مایه می‌گذارند.

خطیب نماز جمعه این شهر با اشاره به هفته معلم و نقش معلمان در تربیت انسان‌ها، افزود: تربیت فرهنگی و دینی دانش آموزان نیز بر عهده معلمان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
لطفا زنها ودختران بی حجاب رو بکشید