جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت : مردمان استان کرمانشاه در طول تاریخ، از خودگذشتگی، فداکاری ایثار و شجاعت فراوانی برای دفاع از کشور و نظام اسلامی داشته اند.

محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا روز جمعه در حاشیه مراسم صعود سراری به ارتفاعات بازی دراز و افتتاحیه راهیان نور در سرپل ذهاب در گفتگو با خبرنگاران گفت : در بحث سیاست گذاری ویژه در راهیان نور در مرکز، ۲ راهبرد داشتیم که شامل تامین امنیت و مدیریت نظم و ترافیک مراسم و دیگری زمینه حضور و مشارکت کارکنان فراجا در این مراسم معنوی بود.

وی اظهار کرد: کارکنان فراجا از شب گذشته در کنار مردم در سرپل ذهاب حضور داشتند و جمعیت شرکت کنندگان در مراسم امسال از نظر جمعیت بی نظیر بود که با عشق خود را به این نقطه رسانده بودند و استقبال خوبی از مراسم شده بود و نشان می‌دهد مردم همواره قدرشناس شهدا هستند.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: این منطقه و بازی دراز به لحاظ نزدیکی به بغداد از اهمیت زیادی برخوردار بود و به لحاظ استراتژی بودن موقعیت آن، دشمن آمد و آن را تصرف کرد که با نقش آفرینی شهدا و طراحی برنامه‌ای با همکاری ارتش و سپاه و حضور رزمندگان اسلام این ارتفاعات را آزاد کردیم.

سردار شرفی ادامه داد: بازی دراز نمادی از وحدت است که اقو ام و مذاهب کشورمان در آن حضور داشتند و همچنین نمادی برای وحدت نیرو‌های مسلح است که همه در آزادسازی آن نقش داشتند.

وی گفت: دل‌ها برای حفظ امنیت کشور گره خورده و امروز دشمن می‌بیند مردم خودشان به صورت خودجوش برای ادای احترام به شهدا آمدند.

وی گفت: نیرو‌های انتظامی با ارزش‌های انقلاب گره خورده و افتخار خدمت به مردم را داریم و به طور یقین این مردم در اربعین هم همایشی بزرگ خواهند داشت .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.