مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کازرون از مهار آتش سوزی در ۸ هکتار از مزارع گندم در روستای گلستان این شهرستان خبر داد.

پشنگیان مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون اظهار کرد: با اعلام گزارشی مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در مزارع کشاورزی این شهرستان، بلافاصله آتش نشانان به محل اعزام شدند.

 او ادامه داد: این آتش‌سوزی در روستای گلستان (کاسکان) واقع در بخش مرکزی در مزارع گندم اتفاق افتاد و آتش‌نشانان از ایستگاه شماره یک و ۲ با حضور و عملیات به موقع مانع گسترش آتش‌سوزی به مزارع همجوار شدند.

 مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون تصریح کرد: علت این حادثه بی احتیاطی بوده که باعث شد ۸ هکتار از مزارع گندم در آتش بسوزد.

پشنگیان بیان کرد: امسال با توجه به پوشش گیاهی مناسب در مراتع و مزارع این شهرستان احتمال آتش‌سوزی در این مناطق به مراتب بیشتر از سال‌های گذشته است، از این رو در صورت مشاهده هرگونه آتش سوزی مراتب را بلافاصله به سامانه ۱۲۵ اطلاع دهند.

 او گفت: بی احتیاطی و توجه نکردن به هشدار‌ها از سوی شهروندان و کشاورزان در یک ماه اخیر موجب بروز آتش‌سوزی‌هایی در چندین هکتار از مراتع و اراضی کشاورزی این شهرستان شده است.

روستای گلستان (کاسکان) در جنوب غربی شهرستان کازرون واقع شده است. این روستا از شرق به روستای مشتان، از غرب به روستای حسن آباد (ساختمان) کاسکان، از شمال به شهر کازرون و از جنوب به کوه منتهی می‌شود. کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار