استاندار بوشهر:

گناوه ظرفیت خوبی برای تولید کالاهای مورد نیاز کشور دارد

استاندار بوشهر گفت: شهرستان گناوه از ظرفیت، فرصت و مزیت‌های بسیار خوبی برای احداث کارخانه و تولید کالاهای موردنیاز کشور برخوردار است.

احمد محمدی زاده روز پنجشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه کارخانه تولید لوازم خانگی در جمع خبرنگاران گناوه اظهار کرد: رویکرد جدید سرمایه گذاران در استان بوشهر به ویژه در گناوه بسیار ارزشی و ارزشمندی بوده و به سمت تولید کالاهای اساسی موردنیاز کشور سوق داده شده است.

وی افزود: باتوجه به اینکه احداث کارخانه تولیدی در شهرستانی نظیر گناوه برای سرمایه گذاران ارزش افزوده درپی خواهد داشت، از مردم این شهرستان که تمکن مالی دارند، توقع می رود در این زمینه ورود کنند تا زمینه اشتغال برای جوانان منطقه بیش از پیش فراهم شود.

استاندار بوشهر گفت: فاز اول پروژه کارخانه تولید لوازم خانگی که عملیات اجرایی آن از امروز آغاز شده پیش بینی می شود در یک دوره ۶ ماهه در دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری برسد که بخشی از تولیدات آن در کشور و بخشی دیگر برای صادرات فراهم شود.

وی تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی از چنین طرح های به صورت تمام وقت حمایت و پشتیبانی می‌کنند.

استاندار بوشهر افزود: فرایند صدور مجوز این کارخانه تا آغاز عملیات اجرایی در کمتر از چهار ماه اخذ و همه استان در این زمینه بسیج شدند.

عملیات اجرایی کارخانه تولید لوازم خانگی در بندرگناوه با سرمایه‌گذاری ۶۰۰ میلیاردتومان توسط بخش خصوصی در چهار خط واحد تولیدی شامل اتولباس، آبمیوه گیری استیل، خردکن بدنه استیل و پلاستیک و چرخ گوشت عصر پنجشنبه آغاز شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
گناوه هیچ ظرفیتی ندارد حالا بصورت غیر اصولی قصد امتیاز دهی دارید