فرمانده انتظامی بم گفت: باند ۳ نفره سرقت‌ لوازم خودرو و منزل با ۱۳ فقره سرقت در بم دستگیر شدند.

سرهنگ یوسف سلیمانی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و خودرو از جمله: خانه باغ ها، ساختمان‌های نیمه کاره و لوازم خودرو ها، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی با توجه به اقدامات اطلاعاتی و رصد چندین سارق سابقه دار، ۳ نفر از سارقان را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بم بیان داشت: این ۳ متهم در ابتدا منکر هر گونه عمل خلاف قانون شدند؛ اما در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به انجام ۱۳ فقره سرقت به منظور تهیه هزینه مواد مخدر صنعتی اعتراف کردند.

 او ادامه داد: در این رابطه با تلاش ماموران یک نفر مالخر نیز که با این سارقان به صورت باندی در انجام سرقت‌ها و خرید اموال مسروقه مشارکت داشت، دستگیر شد.

سرهنگ سلیمانی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه این افراد، وسایل زیادی از جمله: یخچال، جاروبرقی، باند و پخش خودرو، لوازم آشپزخانه، سیم و کابل برق و تلفن، پمپ و موتور کولر، لاستیک خودرو و لوازم سرقتی کشف شد.

 او با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، بر لزوم توجه به اصول ایمنی، استفاده از ابزار‌های ضدسرقت و توجه به هشدار‌های پلیسی از سوی شهروندان تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار