رئیس پلیس فتای کرمان گفت: فردی که در پوشش سوددهی از طریق ارز دیجیتال اقدام به کلاهبرداری۲۲۵ میلیون ریال از یک شهروند کرده بود، شناسایی شد.

سرهنگ رضایی گفت: با مراجعه شهروندی به این پلیس مبنی بر برداشت ۲۲۵ میلیون ریال از کیف پول الکترونیکی وی، مشخص شد شاکی پس از مشاهده تبلیغ سرمایه گذاری در تلگرام به قصد سرمایه گذاری و کسب سود اقدام به خرید ۲۲۵ میلیون ریال ارز دیجیتال کرده، ولی پس از مدتی متوجه شده ‏که تمام موجودی کیف پول الکترونیکیش به سرقت رفته است. ‏

این مقام مسئول بیان داشت: باتوجه به حساسیت پرونده، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت که با اقدامات تخصصی و بررسی‌های اولیه، مستندات دیجیتال و انجام اقدامات تخصصی، فرد مورد نظر  شناسایی و پرونده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

سرهنگ رضایی افزود: شهروندان فریب تبلیغاتی با عناوین دریافت سود میلیاردی در معامله ارز دیجیتال، استخراج بدون دستگاه، درآمد میلیونی از استخراج بیت کوین و اجاره دستگاه‌های استخراج را نخورند و به هیچ عنوان شماره حساب بانکی و یا کیف پول الکترونیکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و ضمن مراقب نسبت به ترفند کلاهبرداران در صورت مشاهده، موارد مشکوک موضوع را از طریق شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ و یا سایت رسمی پلیس فتا به نشانی  www.cyberpolice.ir اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار