هاشمی گفت: زمین نهضت ملی مسکن در این استان تامین شده؛ مسئولان برای آماده سازی و زیرساخت‌ها سریعتر اقدام کنند.

 سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان جلسه شورای مسکن، سرعت عمل در نهضت ملی مسکن استان را قابل قبول ارزیابی و از عملکرد اطلاع رسانی صداوسیمای مرکز سمنان در خصوص نهضت ملی مسکن قدردانی کرد.

وی ضمن درخواست تسریع امور ساخت و ساز و تامین زیر ساخت‌ها با گلایه از کندی روند اجرای نهضت ملی مسکن در شهر‌های دیباج و امیریه از مسئولان راه و شهرسازی استان خواست با بازدید میدانی از این شهرها، گزارش کاملی از علل این اتفاق در جلسه آینده شورای مسکن استان ارائه کنند.

محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان نیز با بیان اینکه جلسات شورای مسکن به منظور پبشبرد اهداف نهضت ملی هرهفته برگزار می‌شود گفت: بیش از ۱۵ هزار واحد مسکونی در استان برای واجدین شرایط نهضت ملی مسکن در حال احداث است.

وی همچنین علت توقف این طرح در شهرستان دامغان را تقاضای مردم برای احداث واحد‌های ویلایی عنوان کرد و گفت: نامه استانداری سمنان به وزارت راه و شهرسازی ارسال شده و اکنون منتظر اعلام نظر شورای عالی معماری و شهرسازی کشور برای شروع هستیم.

حمیدی با اشاره به اینکه زمین مورد نیاز برای واجدین شرایط در سراسر استان تامین شده است از متقاضیان اقدام ملی مسکن خواست در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر به بنیاد مسکن و در شهر‌های پرجمعیت به راه و شهرسازی برای پیگیری امور مربوط به زمین که در شکل‌های مختلف ویلایی، ۲ و ۳ طبقه واگذار می‌شود اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.