رئیس کمیته امداد مهدی‌شهر از قول مساعد استاندار سمنان برای اختصاص ۲۰ قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن به مددجویان کمیته امداد در درجزین، مهدی‌شهر و شهمیرزاد خبر داد.

محمدابراهیم یوسفیان رئیس کمیته امداد شهرستان مهدی‌شهر تأمین سرپناه را یکی از اولویت‌های این نهاد برای جامعه هدف دانست و اظهار کرد: کمیته امداد همواره تلاش کرده تا در این مسیر گام‌های بزرگی بردارد.

وی به طرح نهضت ملی مسکن برای خانه‌دار شدن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان اشاره و تصریح کرد: با حضور سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین بارانی امام جمعه مهدی‌شهر، امام جمعه شهمیرزاد و اقوامی‌پناه فرماندار مهدی‌شهر طی بازدید از خانواده‌های فاقد مسکن شهرستان مهدی‌شهر، ۲۰ قطعه زمین در قالب طرح نهضت ملی مسکن به درجزین، مهدی‌شهر و شهمیرزاد اختصاص یافت.

رئیس کمیته امداد شهرستان مهدی‌شهر با بیان اینکه قرار است با انجام اقدامات بعدی واحدهای مسکونی برای مددجویان این نهاد حمایتی احداث شود، عنوان کرد: این پویش با هدف جمع‌آوری کمک برای ساخت مسکن نیازمندان راه‌اندازی شده است.

یوسفیان خاطرنشان کرد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۴۹۳۶ و شماره‌گیری #۰۲۳۰*۸۸۷۷* با هدف مشارکت نیکوکارانه برای کمک به خرید و ساخت مسکن راه‌اندازی شده است و هر کسی با یک سهم از این خشت بهشتی می‌تواند در این کار خداپسندانه شرکت کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.