کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز صنعت گروه خودروسازی با ورود نقدینگی هزار و ۱۲۷ میلیارد تومانی در جایگاه نخست ورود پول در بازار ایستاد.

آقای محمد غفوری گفت: در معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل بورس با تغییرات منفی ۰.۱۴ درصدی همراه شد، اما شاخص کل هم وزن روند مثبت مناسبی را داشت به طوری که تغییرات ۱.۲۴ درصدی را ثبت کرد و این یعنی اقبال از سهام کوچک و متوسط بازار بیشتر بود.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه افزود: امروز حجم معاملات بازار سرمایه ۳۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون برگه سهم بوده است که عدد قابل قبولی به شمار می‌آید. ارزش معاملات امروز نیز حدود ۲۳ هزار و ۵۵۳ میلیار تومان ثبت شده است.

او افزود: سرانه خرید افراد حقیقی امروز ۲۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و سرانه فروش افراد حقیقی ۳۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بود همچنین امروز هزار و ۷۲۷ میلیارد تومان ورود نقدینگی به بازار داشتیم. ۶۳ درصد بازار امروز در بازه مثبت بودند به طوری که ۴۴۳ نماد در محدوده مثبت و ۲۸۱ نماد منفی معامله شدند.

غفوری می‌گوید: امروز صنعت گروه خودروسازی با ورود نقدینگی هزار و ۱۲۷ میلیارد تومانی در جایگاه نخست ورود پول در بازار ایستاد و بعد از آن صنعت گروه انبوه سازی در جایگاه دوم قرار گرفت. بیشترین خروج نقدینگی راهم صنعت پتروشیمی ثبت کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار