شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام از تاخیر در ارسال کالای خریداری شده توسط اسنپ کارفیکس گلایه کرد.

هدف از راه اندازی سرویس اسنپ کارفیکس سهولت دسترسی رانندگان به انواع خدمات خودرویی است. اما شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از تاخیر در ارسال کالای خریداری شده توسط اسنپ کارفیکس خبر داد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام، در تاریخ ۶ اسفند ۱۴۰۱ چهار حلقه لاستیک ماشین از اسنپ کارفیکس خریداری کردم، اما با گذشت ۳ ماه همچنان خبری از لاستیک نیست و تحویل ندادند. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رسول احمدپوریان
۰۰:۰۴ ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
اسنپ کارفیکس ذره ای درک از مشتری مداری وتعهد به عهدودرستکاری نداشته و مخصوصا قسمت پشتیبانی عده ای کارمند که توانایی پاسخگویی وصداقت در گفتار نداشته .کالای خریداری شده را تحویل ندادند و پس از ماهها تماس هنوز وجه کالا را عودت ندادند. درحالی که در سایت اعلام شده تا 5 روز وجه عودت میشود.