معاون سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: با هدف گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و ارتقا امر به معروف و نهی از منکر بسیجیان در قالب ۶۹ گروه مردمی تذکر لسانی در نقاط مختلف استان به اجرای تذکر لسانی پرداختند.

 معاون اجتماعی سپاه حضرت حضرت جوادالائمه (ع) گفت:  ۷۰۰ نفر از بسیجیان در هشتاد نقطه از استان این طرح را اجرا کردند؛ رویکرد گروه‌های سفیران مهر، فرهنگی است که با برخورد مناسب جایگاه حجاب را برای کسانی که نسبت به حجابشان کم توجه هستند تببین می‌کنند، و درخواست می‌کنند که حجاب رعایت و کامل شود.

حسن دوست گفت: نباید اجازه دهیم حدود الهی در جامعه کمرنگ شود؛ درهمین زمینه بسیج با سازماندهی تیم‌های تذکر زبانی در استان اقدام به اجرای رزمایش تذکر زبانی کرده است.

او گفت: در این رزمایش ۶۹ گروه سفیران مهر که تخصص لازم را برای اجرای این ماموریت داشته و دوره‌های آموزشی را پشت سر گذاشته اند، سازماندهی شده و ایفای مسئولیت می‌کنند.

معاون سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: این گروه‌ها با هماهنگی دستگاه‌های قضایی و انتظامی و با رویکرد ایجابی در شهرستان‌ها فعال و تا پایان سال استمرار خواهد داشت.

به گفته حسن دوست یکی از برنامه‌های جدی بسیج در سال ۱۴۰۲ هم افزایی و مشارکت با همه دستگاه‌های فرهنگی استان برای عمق بخشی به باور‌های دینی و اعتقادی است و گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر یکی از جدی‌ترین عرصه‌های تعریف شده در این زمینه است که با مشارکت مردم، بسیجیان انجام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.