سردار  رضا شجاعی  فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان به منظور ارزیابی آمادگی رزمی و عملیاتی مرزداران هنگ مرزی میرجاوه، به همراه تعدادی از معاونین ستادی از یگان‌های تابعه آن هنگ ‌ بازدید کردند.

 سردار  رضا شجاعی فرمانده مرزبانی استان به همراه تعدادی از معاونین ستاد استان از هنگ ‌ میرجاوه و یگان‌های تابعه‌ی به منظور ارزیابی آمادگی رزمی و توان عملیاتی یگان‌ها و همچنین  از نحو ه انسداد مرز‌ها و استحکامات مرزی،  بازدید کردند.

 سردار  رضا شجاعی   در حاشیه بازدید از یگان‌های مرزی ضمن دیدار چهره به چهره با مرزبانان،  با بیان اینکه با تلاش‌های شبانه روزی کارکنان خدوم، مرزبانی در اوج اقتدار قرار گرفته است، اظهار داشت: فلسفه وجودی نیرو‌های مسلح، دفاع از کیان اسلامی و ارزش‌های والای الهی است و ملت بزرگ ایران به برکت وجود نیرو‌های مسلح مقتدر امروز در کمال آرامش و آسایش هستند.

فرمانده مرزبانی استان پیروی از ولایت فقیه و صبر و استقامت را دو عامل مهم پیروزی امت اسلامی عنوان و بر حرکت در مسیر رهبری و حفظ بصیرت تاکید کرد.
وی در خاتمه سخنانش از نقش مرز در امنیت کشور سخن گفته و اظهار داشت: امنیت از نقطه صفر مرزی آغاز شده و زیر بنای امنیت کشور از این نقطه شروع می‌شود و این وظیفه مهم بر عهده مرزبانانی است که نماد ایثار و شهادت طلبی هستند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار