سلسله نشست های «عصرانه داستان نویسان رضوی» پس از مدتی وقفه دوباره در مشهد آغاز شد.

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی به‌نشر گفت: دوره‌های آموزشی عصرانه داستان نویسان رضوی در سالیان گذشته به دبیری زنده یاد استاد سعید تشکری در موسسه مرکزی آستان قدس رضوی به نشر واقع در خیابان امام خمینی (ره) مشهد مقدس برگزار می‌شد.
حسین سعیدی افزود: بیش از ۹۰ جلسه در مشهد و جلساتی هم در مراکز استان‌های دیگر برگزار شد که خروجی این کلاس ها، نویسندگانی شدند که هرکدام حداقل یک کتاب در حوزه دینی و رضوی تالیف کرده اند.
وی گفت: به طور کلی دو کتاب از مجموعه داستان‌های برگزیده این جلسات به نام به صرف عصرانه و قصه‌های آمین، منتشر شد.
مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی به‌نشر افزود: پس از فوت استاد تشکری، برگزاری این کلاس‌ها باتوجه به استقبال زیاد، از سر گرفته شد و در این دوره درخدمت استاد علیرضا مهرداد هستیم .
سعیدی با بیان اینکه جریان محتوایی این کلاس‌ها بر عهده استاد سیم ریز استاد ادبیات است گفت: این کلاس ها، دو بار در ماه روز‌های سه شنبه، در محل موسسه به نشر واقع در خیابان امام خمینی (ره) باحضور علاقمندان و استادان مطرح برگزار می‌شود.
وی افزود: علاقمندان به شرکت در این دوره‌ها برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۰۲۷۶۵۲۰۰۸ تماس حاصل کنند و یا با دنبال کردن صفحات به نشر در فضای مجازی اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار