معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: حوزه کار، تلاش، کوشش و ایجاد ثروت بر مبنای تولید است، هرجایی ثروت بر مبنای کار و تولید نباشد جز سم و هلاکت چیزی به انسان نمی‌دهد.

سیروس ابراهیمی ، اظهار کرد: هرآنچه انسان‌ساز در زندگی ما نمو دارد محصول اندیشیدن و عمل کردن است.

وی ادامه داد: این هفته بسیار مقدس بوده و از مهم‌ترین مناسبت‌های تقویم ماست که آن را به شما کارگران تبریک می گویم.

ابراهیمی تصریح کرد: اگر بنا باشد در کشور ما اتفاقی بیفتد و به توسعه پایداری برسیم میدان کار اینجاست، حوزه کار، تلاش، کوشش و ایجاد ثروت بر مبنای تولید است، هرجایی ثروت بر مبنای کار و تولید نباشد جز سم و هلاکت چیزی به انسان نمی‌دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان بیان کرد: تا زمانی‌که یک دلال و واسطه و آدمی که بازو و مغزش را به کار نگرفته و از فضای کذایی بازار روزانه میلیون‌ها تومان درآمد کسب می‌کنند ما جلوی کارگری که صبح تا شب زحمت می‌کشد چه بگوییم.

وی تصریح کرد: ما به این امید داریم که شرافتمندانه زندگی کرده و در زندگی بشر نقش‌آفرینی می‌کنیم.

ابراهیمی ادامه داد: امیدوارم همه با هم و در کنار هم کاری کنیم که چرخ صنعت استان و چرخ مراکز تولیدی ما بچرخد، ما به عنوان مجموعه استانداری در فکر این هستیم که یک واحد تولیدی نخوابد و دچار رکود نشود و با مشکل سرمایه مواجه نشود، اما بدانید که بضاعت ما در این حد است.

معاون استاندار لرستان تصریح کرد: شرایط کنونی مملکت شرایطی است که باید با سختی کار کنیم و در کنار هم قرار گرفته، هم‌فکر باشیم و با هم تلاش کنیم تا بتوانیم از این پیچ و گردنه تاریخی بگذریم.

وی ادامه داد: مطمئن هستم در پیچ‌های آخر مشکلات این مملکت هستیم و از این آخرین پیچ‌های مشکلات کشور عبور خواهیم کرد و جای خودمان را در این پازل جهانی پیدا خواهیم کرد و این سختی‌ها برای ما بی‌معنی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.