مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: ۳۳۵ واحد عرضه کننده کالا‌های اساسی در طرح نظارتی فجر تا فطر از سوی بازرسان این سازمان شناسایی و جریمه شدند.

 نایب فرجی مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: ۳۳۵ واحد عرضه کننده کالا‌های اساسی در طرح نظارتی فجر تا فطر از سوی بازرسان این سازمان شناسایی و جریمه شدندکه  این تعداد واحد‌های متخلف از بین یک هزار و ۲۸۸ مورد اعلام تخلف از سوی مردم شناسایی و برای آن‌ها در تعزیرات حکومتی پرونده تشکیل شد.

وی اضافه کرد: در همین مدت با انجام بیش از سه هزار و ۵۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی، پنج واحد متخلف نیز با هماهنگی دستگاه قضایی پلمب شدند که از این میان چهار واحد نانوایی و یک واحد نی زعرضه کننده مرغ و ماهی بود.

نایب فرجی ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده در نزد محاکم قضایی را ۸۸ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: بیشترین تخلف مربوط به گران فروشی و عرضه خارج از شبکه بوده است.

وی یادآور شد: طرح نظارتی فجر تا فطر با توجه به افزایش قابل توجه تقاضا و خرید کالا‌های اساسی در ایام پایانی سال و نوروز و همچنان ماه مبارک رمضان و همچنین به دنبال لزوم تشدید نظارت بر بازار محصولات اساسی برگزار شد.

این مسوول خاطرنشان کرد: شهروندان استان قزوین می‌توانند در صورت تمایل با هدف نظارت همگانی بر واحد‌های عرضه کالا‌های اساسی موارد تخلف را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار