سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه از صدور موافقت اصولی برای پنج طرح سرمایه‌گذاری گردشگری در کرمانشاه خبر داد.

داریوش فرمانی سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در چهارمین جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری سال ۱۴۰۲ گفت : در این جلسه هشت طرح در زمینه مجتمع گردشگری، اقامتگاه سنتی و پذیرایی بین‌راهی بررسی شد.

وی افزود: از این تعداد پنج طرح برای صدور موافقت اصولی و اخذ استعلام از دستگاه‌های دی‌ربط مورد تأیید قرار گرفتند.

سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه تصریح کرد: حجم سرمایه‌گذاری این طرح‌ها بیش از ۲۳۵ میلیارد تومان است که برای ۷۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌کنند.

فرمانی بیان کرد: این پنج طرح مربوط به شهرستان کرمانشاه هستند که در صورت اجرایی شدن به بهبود شرایط تأسیسات گردشگری شهرستان کمک می‌کند.

وی ادامه داد: طرح‌های سرمایه‌گذاری در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اداره‌کل مورد بررسی قرار می‌گیرند و در صورت تأیید با صدور موافقت اصولی برای اخذ استعلام به دستگاه‌های مربوطه ارسال می‌شوند.

سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه با تاکید بر اینکه حمایت از سرمایه‌گذاران در اولویت کار اداره‌کل قرار دارد، گفت: از ابتدای سال تاکنون چهار جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری در استان تشکیل شده‌است و این جلسات به صورت منظم و هفتگی ادامه دارد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.