رئیس موسسه فرهنگی اکو گفت:از میزبانی بسیار ویژه استان اردبیل از رویداد بین‌المللی اردبیل ۲۰۲۳ قدردان هستیم.

مرادجان بوری‌بایف گفت: از میزبانی بسیار ویژه استان اردبیل از رویداد بین‌المللی اردبیل ۲۰۲۳ و سفرای کشور‌های عضو اکو و دیگر کشورها، قدردان و سپاسگزار هستیم که با انتخاب اردبیل به‌عنوان پایتخت گردشگری کشور‌های عضو اکو در سال ۲۰۲۳، توجه ویژه‌ای به این منطقه خواهد شد.

رئیس موسسه فرهنگی اکو در نشست با سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل افزود: آغاز و افزایش ارتباطات گردشگری، اقتصادی، فرهنگی و... در مجمع اکو تقسیم‌بندی و برنامه‌ریزی می‌شود که با انتخاب اردبیل به‌عنوان پایتخت گردشگری کشور‌های عضو اکو در سال ۲۰۲۳، توجه ویژه‌ای به این منطقه خواهد شد.

بوری‌بایف ادامه داد: انتخاب اردبیل به‌عنوان پایتخت گردشگری کشور‌های عضو اکو، قطعا منافع قابل توجهی برای مردم کشور ایران و استان اردبیل در پی خواهد داشت که آثار آن در کوتاه‌مدت و بلندمدت قابل لمس خواهد بود.

چشمه‌های آب‌گرم سرعین بسیار منحصر به‌فرد و نیازمند معرفی ویژه است

او تصریح کرد: با توجه به رویداد اردبیل ۲۰۲۳، نشست‌های دائمی در حوزه کشور‌های عضو اکو می‌تواند به میزبانی اردبیل برگزار شود.

رئیس موسسه فرهنگی اکو بیان کرد: دولت سیزدهم ایران در حوزه همکاری‌های فرهنگی، ریل‌گذاری و اقدامات بسیار مهم و قابل توجهی در ارتباط با کشور‌های منطقه انجام داده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

بوری‌بایف گفت: چشمه‌های آب‌گرم سرعین بسیار منحصر به‌فرد است و معرفی این ظرفیت مهم در حوزه گردشگری استان اردبیل باید به‌شکل ویژه در سطح کشور‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.