۲۴ درصد متقاضیان طلاق در مراکز مشاوره بهزیستی مازندران با یکدیگر سازش کردند

دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: ۱۳ هزار و ۱۹۸ زوج پارسال در مراکز مشاوره این اداره کل خدمات مشاوره‌ای دریافت کردند و از این تعداد پرونده بیش از ۲۴ درصد منجر به سازش شده است.

او عدم مسئولیت پذیری، بی توجهی، کمبود مهارت‌های زندگی، اعتیاد، خیانت و سو ظن، خشونت و دخالت اطرافیان را عمده‌ترین دلایل طلاق اعلام کرد و افزود: در راستای اجرای طرح بهبود در روابط زوجین با به ۶۵۸ نفر خدمات مشاوره‌ای و ۷۴۰۸ نفر آموزش ارائه شد.

مدیرکل بهزیستی مازندران ادامه داد: ۸۸ هزار نفر از جوانان در آستانه ازدواج، پارسال در کارگاه‌ها و جلسات آموزشی شرکت کردند و بیش از ۱۷۴ هزار نفر در برنامه آموزش زندگی خانواده خدمات لازم را دریافت کرده اند.

بریمانی با بیان اینکه ۲۱۱ مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی در سراسر استان فعالیت می‌کنند، گفت: بیش از ۱۷۶ هزار نفر از سراسر استان پارسال با خط ۱۴۸۰ صدای مشاور تماس گرفتند

او افزود: خط ۱۴۸۰ جهت برطرف نمودن مشکلات روانشناختی در زمینه‌های فردی، خانواده، کودک و نوجوان، تحصیلی، شغلی، مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره طلاق، توانایی تصمیم گیری صحیح و مناسب و همچنین تقویت مهارت‌های زندگی و مهارت‌های بین فردی به شهروندان خدمات ارائه می‌دهد.

برچسب ها: طلاق ، طلاق همسر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.