کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: هم‌اکنون وضعیت جوی در نقاط مختلف استان پایدار است که بنا بر تحلیل نقشه‌های هواشناسی، این وضعیت تا اواسط هفته جاری پایدار خواهد ماند.

آذر رضایی‌پور گفت: در حال حاضر آسمان در بیشتر نقاط خراسان رضوی، صاف تا کمی ابری است و انتظار وقوع پدیده خاصی وجود ندارد.

وی ادامه داد: البته همچنان در ساعات بعدازظهر امروز وزش باد در برخی از نواحی بادخیز پدیده غالب خواهد بود که احتمال بروز خسارت و کاهش دید در این مناطق دور از انتظار نیست.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: از روز دوشنبه هفته جاری نیز، سامانه بارشی با شدت و ضعف مناطق مختلف استان خراسان رضوی را فراخواهد گرفت که اطلاعات آن در موعد مقرر اعلام خواهد شد.

رضایی خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته، قوچان و سرخس به ترتیب با هشت و ۳۶ درجه سلسیوس سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی بین ۱۶ تا ۳۱ درجه را به ثبت رسانده است.

وی تصریح کرد: دمای کنونی هوای مشهد ۲۶ درجه سلسیوس است که پیش بینی می شود تا امروز هم بدون تغییر نسبت به دیروز تا ۳۱ درجه بالا رود.

برچسب ها: بارش باران ، وزش باد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.