اهالی کوی مدرس دزفول روز پنجشنبه در جریان افتتاح سالن چند منظوره ورزشی شهدای فتح المبین، مشکلات خود را در حضور وزیر راه و شهرسازی بیان و خواستار رفع مشکلات شدند.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی روز پنجشنبه در جریان سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت به شهرستان دزفول با حضور در کوی مدرس دزفول سالن چند منظوره ورزشی شهدای فتح المبین را افتتاح کرد.

این سالن ورزشی چند منظوره در ۲ هزار متر مربع مساحت و یکهزار و ۴۰۰ متر زیربنا و در اختیار اهالی گذاشته شد.

نکته متفاوت این افتتاحیه، نوشتن نامه‌های فراوان از مشکلات اهالی این منطقه محروم دزفول و بیان کمبود‌ها و مطالبات به وزیر راه و شهرسازی بود.

یکی از اهالی کوی مدرس دزفول با بیان مشکلاتش به خبرنگار ایرنا گفت: کرایه نشین هستم و با وجود بیماری، مجبورم برای تامین معاش خانواده ام به عنوان کارگر روزمزد کار کنم تا روزانه ۱۵۰ هزار تومان دریافت کنم.

ماه سلطان فرخوند گفت: پسرم باید در کلاس هفتم تحصیل کند، ولی بخاطر نداشتن کرایه خانه ترک تحصیل کرده تا بتواند درآمدی داشته باشد.

نداشتن کولر، نداشتن مسکن و اجاره ماهیانه مسکن از جمله مشکلاتی است که این بانو بیان می‌کند و خواستار پیگیری مشکلات مالی خانواده اش از طرف مسوولان است.

رحیمی یکی از اهالی کوی مدرس دزفول، مشکل این منطقه را امکانات نمی‌داند و می‌گوید: انتظار داریم که مسوولان این شهرستان به مناطق بختیاری نشین نیز توجه کنند.

او گفت: خیابان‌های این منطقه همه خاکی است و فقط مقابل سالن چند منظوره ورزشی را بخاطر حضور وزیر راه آسفالت کرده اند در صورتی که مردم سالهاست بدون آسفالت در خیابان‌ها تردد می‌کنند و هیچ خیابانی آسفالت نشده است.

به گفته او امان‌های مناسب برای استفاده شهروندان از این سالن ورزشی را به اهالی کوی مدرس اختصاص نمی‌دهند.

یکی دیگر از اهالی کوی مدرس که خواست نامی از وی برده نشود نیز به خبرنگار ایرنا گفت: از ۲ سال پیش هیچ خیابانی در کوی مدرس آسفالت نشده الان فقط به خاطر حضور مسوولان یک قسمت از این خیابان مقابل سالن ورزشی آسفالت شده و هنوز آسفالتش خشک نشده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.